Per Ahlberg, Skottland 2013

Per Ahlberg

Professor emeritus

Per Ahlberg, Skottland 2013

Morphologic variation, taphonomy and biostratigraphic range of the agnostoid Lotagnostus (Cambrian: Furongian) from Sweden

• Loren E. Babcock
  • Per Ahlberg
  • Shanchi Peng
  • Fredrik Terfelt
  • Mats Eriksson

• Berggrundsgeologi

Journal of Guizhou University (Natural Sciences), Acta Scientiarum Naturalium Universitatis Guizhou

Volym

29 (supplement 1)

Konferensbidrag: abstract

Editorial Department of Journal of Guizhou University, Guiyang: Gai Kan Bianjibu.

Conference name

The 17th Field Conference of the Cambrian Stage Subdivision Working Group, International Subcommission on Cambrian Stratigraphy and Celebration of the 30th Anniversary of the Discovery of the Kaili Biota

Conference date

2012-06-09 - 2012-06-19